چندی پیش، سازنده Monolith در حال کار بر روی یک بازی بتمن بر اساس شوالیه تاریکی کریستوفر نولان بود. این پروژه در نهایت متوقف خواهد شد، اما Monolith در نهایت از عناصر آن برای توسعه Middle-earth: Shadow of Mordor و سیستم امضای آن نمسیس استفاده خواهد کرد. اسکرین شات ها و تصاویر جدیدی از گیم پلی بازی با اسم رمز Apollo به صورت آنلاین منتشر شده و توسط کاربر SpideyRanger در یک تاپیک در X/Twitter جمع آوری شده است. در ادامه با مدیا گیم همراه باشید.
این مجموعه شامل داراییهایی از یک بازی ویدیویی که قبلا منتشر شده بود و کیتهای توسعه 2019، از جمله مکانیکهای گیمپلی مخفیانه با الهام از Arkham Asylum، طراحی جهان باز شهر Gotham و برخی از اسباببازیهای شگفتانگیز بتمن است
با Monolith’s Nemesis System در بازی شروع به کار کرد و به دشمنان اجازه داد تا خاطرات (دردناک) رویارویی خود با بتمن را حفظ کنند و ایده این بود که از این سیستم برای کمک به متمایز کردن بازی از سری Arkham Rocksteady استفاده شود.
تصاویر دیگر Tumbler Batmobile را نشان می دهد که بتمن در بازی از آن استفاده می کند و جزئیات بیشتر در مورد این وسیله نقلیه را می توانید در صفحه ArtStation هنرمند محیط سه بعدی Joel Cuellar مشاهده کنید. تصاویر بازی :
در مورد اینکه چرا Monolith هرگز منتشر نشد؟ SpideyRanger در تاپیک خود ادعا می کند که برادران وارنر فکر نمی کرد اجرای همزمان دو فرنچایز بازی بتمن ایده خوبی است، بنابراین آپولو به Shadow of Mordor تبدیل شد.
Middle-earth موفقیت بزرگی برای Monolith بود و چند سال بعد دنبالهای به نام Shadow of War دریافت کرد. در حال حاضر، این استودیو در حال کار بر روی یک بازی Wonder Woman است که برادران وارنر آن را به عنوان یک بازی اکشن ماجراجویی تک نفره توصیف می کند که در یک جهان باز پویا و دارای سیستم نمسیس است. برادران وارنر همچنین تایید کرد که Wonder Woman یک بازی لایو اکشن نخواهد بود، حتی اگر این شرکت قصد دارد در آینده از چنین بازی هایی استفاده کند.